Дуйни ми, дуйни

Пролет е, а тази хубава македонска песен на мен ми звучи много пролетно. Това е текста на изпълнението което аз имам, то е на ансамбъл Гоце Делчев. Ако някой знае други певци, певици или хорове които имат изпълнения на песента ще се радвам да споделите. На страницата на Балканфолк може да чуете част от песента.

Дуйни ми, дуйни, бел ветрец,
разлюляй гора зелена,
разтопи бели снегове.

Разтопи бели снегове,
отвори пътя за Драма,
във Драма искам да ида.

Във Драма искам да ида,
там имам либе болничко,
понуда да му занеса.
Понуда да му занеса.
жълта ми дюля сред лято.
бело ми грозде с лозата.

Виждала съм малки различия в какво точно се носи на либето, ако знаете за още казвайте ги 😉
дюля с листата
гросде с лозата
мелнишко вино цървено

Ето и друго изпълнение което намерих на YouTube.

9 Responses to Дуйни ми, дуйни

  1. Pavel Pavlov says:

    Вариант на Румен Родопски

    Дуйни ми,льохни, бел ветрец,
    разлюляй гора зелена,
    разтопи бели снегове.

    Разтопи бели снегове,
    направи потче да мина ,
    мисля на Драма да ида.

    Мисля на Драма да ида,
    на Драма на ?????????
    там имам любе болничко,
    Да ида,Да ида да го обидам,

    Армаган да му отнеса.
    белоно грозде с лозана.
    жълтана дюля с ликана.

    И още да му отнеса
    Охридска риба пъстърва
    Мелнишко вино червено

    По късно ще добавя какво точно се крие зад ????????,че нещо не мога да го чуя добре

  2. Ele says:

    Благодаря много. А знаеш ли дали има някъде онайн където мога да чуя изпълнението на Румен Родопски?

  3. Pavel Pavlov says:

    Мисля скоро да ги пусна в http://www.zhaltusha.net.
    Преди ги бях сложил,но сайта претърпя ъпдейт и някой неща времено ги премахнах.

  4. Ele says:

    Страницата е хубава, след време тогава пак ще я погледна.

  5. Pavel Pavlov says:

    април 8, 2008 at 6:38 pm

    Pavel Pavlov

    Вариант на Румен Родопски

    Дуйни ми,льохни, бел ветрец,
    разлюляй гора зелена,
    разтопи бели снегове.

    Разтопи бели снегове,
    направи потче да мина ,
    мисля на Драма да ида.

    Мисля на Драма да ида,
    на Драма на касабана
    там имам любе болничко,
    Да ида,Да ида да го обидам,

    Армаган да му отнеса.
    белоно грозде с лозана.
    жълтана дюля с ликана.

    И още да му отнеса
    Охридска риба пъстърва
    Мелнишко вино червено

  6. Pavel Pavlov says:

    касабана – град

  7. Ele says:

    Чух и версията на Румен Родопски от http://www.zhaltusha.net/index.php?option=com_smf&Itemid=99999999&topic=10.0
    Благодаря, много ми хареса! Ще преслушам и останалите песни на страницата на Жълтуша.

  8. Pavel Pavlov says:

    Оглеждай се,скоро ще публикувам и текста на твойта любима песен.

  9. Pavel Pavlov says:

    “Торнала ми е Марушчица”

Вашият коментар

