Стига ми са момне ле навдигай

Стига ми са момне ле навдигай, навдигай,
барем да не та познава, познавам.

Чия си мъри дощеря, дощеря,
че носиш чуждо гиздило, гиздило.


Гришкана ти е лелина, лелина,
Кърпана ти е чичина, чичина.

Стига ми са момне ле навдигай, навдигай,
че имаш нови кондури, кондури.

Отгоре са момне ле, ляскати, ляскати,
а пък отдолу, разпрати, разпрати.

3 Responses to Стига ми са момне ле навдигай

  1. Това всъщност не е точния текст на песента,до колкото може да се каже за една народна песен,че има определен „истински“ текст. Всъщност е така:
    Оти ми се момнеле навдигаш,навдигаш
    барем да ни та познавам,познавам.

    Чия си мори дощеря,дощеря
    чий носиш чуждо гиздило,гиздило.

    Корпата ти е лелина,лелина.
    Фустата ти е чичина,чичина.

    Кондрите ти са льоскати,льоскати,
    а пък отдолу разпрати,разпрати…

    За пояснение: „кондрите“ се има в предвид обувките,а „льоскати“ – лъскави.

  2. Ele says:

    Мария, благодаря за варянта на песента. Права си все пак това са народни песни и имат всякакви малки вариации, но въпреки това всяка песен си запазва историята която разказва. Текстът който съм използвала тук е от изпълнение на Радка Кушлева което имам.

  3. Simona says:

    просто невероятна песен, нямам думи за нея, прелестна е .. :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

    (редактирах коментарът за да е написан на кирилица)

Вашият коментар

