Туй момиче – Теодоси Спасов

Оди бульо, оди бульо та речи,
на Панайотов Ставровото момиче,
туй момиче, дето седи на чардак,
и си шие атлазяно елече.

Ходила съм, питала съм Драгинко,
ала тебе, туй момиче, не рачи,
туй момиче, от болярско коляно,
туй момиче, тя би зелник не яло.

Туй момиче, то си иска своето,
зад врата да му бъде чешмата, (2)
ката вечер да си мие ногата.

Туй момиче, огън да го опари,
туй момиче на жарава да стане,
дето седи на високи чардаци,
и си шие атлазяно елече.

4 Responses to Туй момиче – Теодоси Спасов

  1. Ele says:

    Да :), Теодоси не само свири хубаво ами и пее хубаво.

  2. БРАВО! 11 годишен съм и се прекланям и вазхищтавам на този голям талант за мен, обичам народната песен и я изпълнявам с голяма любов по фестивали и конкурси.

  3. димо митовски says:

    Песента е известна още като ,, Дянковата дъщеря “ и съм чувал че е от Странджанския край. Ще Ви бъда благодарен ако посочите повече информация за тЕкста и изпълнителите на песента.

Вашият коментар

