Млад ме сака – Олга Борисова

Гюл девойче море ле, под гюл задремало,
гюл се рони море ле, в устата му пада,
девойче му море ле, потихом говори,
не мой глюле море ле, зелен се не рони, (2)
че не мога море ле, зелен да те бера,
яз си имам гюле ле до два-три ли яда,
млад ме сака гюле ле, стар ми китка взима,
яз си имам гюле ле до два-три ли яда,
млад ме сака гюле ле, стар ми китка взима.

Яз си имам гюле ле до два-три ли яда,
млад ме сака гюле ле, стар ми китка взима.
Да знам гюле море ле, дека че е старо,
да юлезнем гюле ле у мала градинка
да наберим гюле ле китка пелинова,/
да натъркам гюле мое бело лице,/
кога дойде гюле ле старо да цилива,/
мое лице гюле ле пелиново да е./

Кога дойде гюле ле старо да цилива,
мое лице гюле ле пелиново да е.
Да знам гюле море ле, дека че е младо,
да юлезнем гюле ле у мала градинка
да наберим гюле ле китка босилкова,/
да натъркам гюле мое бело лице,/
кога дойде гюле ле младо да цилива,/
мое лице гюле ле босилково да е./

Кога дойде гюле ле младо да цилива,
мое лице гюле ле босилково да е.

А ето и mp3 на песента което наметих онлайн.

Вашият коментар

